برهنه شدن شاهین نجفی روی سن
 
حسين حيدري نيا
اجتماعی.هنری.مذهبی.سیاسی.فرهنگی
 
 

سیر افول و سقوط شاهین نجفی، خواننده هتاک و خود فروخته، از جایی شروع شد که این فرد در ایران نتوانست حیوانیت خود را ابراز کند، لذا به یکی از جنگل های خارج از ایران گریخت تا در آنجا خود را آن گونه که هست، به همگان نشان دهد.

 

 

این خواننده هتاک بعد از کنسرت ها و اشعاری که بر علیه انقلاب اسلامی و رهبری اجرا کرد هتاکی را به اوج رسانده و درون کثیف خود را کامل به اجرا گذاشت و به امام هادی (سلام الله علیه) توهین و هتاکی کرد.

 

 

 

خوانندگان بسیاری بعد از انقلاب اسلامی از ایران گریختند و در خارج از کشور به کارشان ادامه دادند. در این میان عده ای از این افراد فقط جایشان را عوض کردند، یعنی گوش کردن به آثارشان گاه به لحاظ شرعی هم ایراد هم ندارد. اشعاری عاشقانه و سنگین.

 

عده ای هم به این اکتفا نکردند و علاوه بر آثار مذکور، نوعا آثار ضد اخلاقی و منافی با عفت و مبانی اسلامی ارائه دادند. اشعار عاشقانه، آن هم عشقی مذموم و خیابانی. نوع سوم از این افراد کسانی بودند که علاوه بر همه این موارد، توهین به مبانی انقلاب و بعضی از ضروریات اسلام مثل حجاب را هم به پرونده خود اضافه کردند.

 

 

 

اما سیاه ترین این افراد، امثال شاهین نجفی هستند که انحراف آنان در بالاترین سطح ممکن قرار گرفت و به اهل بیت (علیهم السلام) توهین کردند. در روایت آمده است که "النواصب علینا زنی او صلی" یعنی کسانی که به ما اهل بیت و پیغمبر اکرم (صلوات الله علیهم اجمعین) ناسزا می گویند؛ و سب و لعن می گویند؛ نماز خواندنشان با زنا کردنشان یکی است. یعنی اگر نماز هم بخوانند، با آن عمل شنیع هیچ فرقی نمی کند. البته این شامل کسانی نمی شود که با اهل بیت هیچ آشنایی ندارند و به مسلک خودشان هستند، بلکه شامل کسانی می شود که اهل بیت را می شناسند و از روی دشمنی و کینه به آنان توهین و نعوذ بالله سب می کنند.

 

در تمام مذاهب اسلامی، در میان تمامی اهل سنت، حتی در میان وهابیون، طایفه ای پیدا نمی شود که اهل بیت (علیهم السلام) را سب و لعن کنند و توهین کنند. حتی وهابیون هم حداقل آنچه که به زبان می گویند؛ نهی و مبارزه با زیارت اهل بیت (علیهم السلام) است. ولی به آنان توهین نمی کنند. در میان اهل سنت که به هیچ عنوان نیست. اگر هم کسی بگوید من سنی هستم و به اهل بیت توهین می کنم، قطعا تحت لوای هیچ یک از طوایف اهل سنت قرار نمی گیرد.

 

 

 

مسئله ارادت به اهل بیت (علیهم السلام) موضوعی است که با فطرت انسان ها اجین شده است. در این راستا پیغمبر اکرم فرمودند: علی جان تو را دوست نمی دارد مگر مؤمن و نسبت به تو بغض ندارد مگر منافق یا ولد الزنا یا کافر که هرسه در روایات آمده است. یعنی اگر خباثت انسان به جایی رسید که به اهل بیت توهین کرد، ریشه این خباثت را باید در نطفه و سرشت او جستجو کرد.

 

 

 

شاهین نجفی یکی از این افراد است. بعد از همه این تفاصیل، در همین ایام نوبت به این رسید که این حیوان، بلکه از حیوان پست تر، به همراه هم کارانش در کنسرت تورنتو در کانادا بر روی صحنه برهنه  شوند و باطن کثیفشان را اتم و اکمل به اجرا بگذارند. البته این کار این افراد خود فروخته از توهین به امام هادی (سلام الله علیه) قبیح تر و بدتر نیست، اما نشانه بی قیدی  و بی حد و مرز بودن سقوط این افراد است، همان طور که عرض شد باید این سیاهی و بدی را در سرشت و نطفه این افراد جستجو کرد.

 

البته این رشته سر دراز دارد و باید در مورد این افراد، منتظر بد تر از این موارد بود. در این میان مطلب مهم اینست که این فرد بی قید و هتاک یکی از میهمانان شبکه صدای آمریکا بود، و این شبکه با دعوت او ماهیت کثیف خود را بیشتر و کاملتر به همه نشان داد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 367
بازدید کل : 88802
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->